zuriat kesayanganku

zuriat kesayanganku

Sunday, January 30, 2011

Ice Room Kota Damansara...

Maaf la kekwn, lambat sungguh aku ni kan...ni br berkesempatan nk masuk blog...

Ari sabtu lepas...pas cucuk irfan utk sethn setgh aku ajak my hubby g Ice Room...ni pun aku tau selepas baca status kwn ku...azrina...so aper lg bila sebut ice....aku pun terbyg ice cream...

Ice Room ini located area Gaint Kota Damansara...shop dia bertentangan dgn Ikan Bakar Sekinchan....hubby ku kata kedai tu pun glomour....tp lain kali la cuba...aku n danish da xsabar nk mkn ice cream...lebih2 masing2 br baik demam...heheh

ok...kami terus dok tingkat atas sbb tingkat atas ada play room....
(sori....rsnya saya ada masalah nk susun gambar)
ok...
1st pic....tu actually ice cream ke tiga kiorg...red bean ice cream...best sbb sy mmg suka red bean...
2nd pic....anak n suami ku menikmati ice cream tanpa pandang kiri kanan...heheh
3rd pic....ice cream ni sy order...blueberry ice cream...best tp masam2 blueberry la...
4th pic....nk bg tenang mkn umpan irfan dgn kentang goreng...hehe...dia habiskan dekat separuh pinggan....
5th pic....ice cream 1st suami n anak ku order...xingat nama...tp rsnya chocolate flovour...best gak...oh ye...all ice cream semangkuk only RM 7.90...da pandangan ku...ice cream ni diaorg wat sendiri...sbb xmanis sgt...just nice...n agak ringan bila dimkn...hehehe...da mcm sarina redzuawan lak sy...hahaha....
last two pic...adalah play room diaorg...saje kitorg pilih meja dkt dgn palyroom supaya senang nampak anak2 main tp anak2ku lebih prefer mkn...hehehe...lg satu...nk naik tingkat atas...diaorg ader lif...hehehe....so xler penat...
lgsatu kitorg ada tanye sbb kebetulan diaorg tgh prepare nk wat bday party...diorg ada sediakan package bday party serendah RM 12 seorg...
okler...anak da nangis



























4 comments:

shaza said...

Yani, kedai ni memang jual ais-krim je ker.. portion die nampak besar ek..

yanie said...

sori la presentation blog aku kurg menarik...kelam kabut...

tak la...ada gak mknan lain...nampak menarik gak...sb tgk order org sebelah...kami xorder mkn sb br pas mkn kt hosp...kira kalu nk dinner n lunch bole kt situ...dessert semua ada...tpt dia nice...ice cream sedap tp sedap lg baskin robbin...hehehe

haah mmg bytk pun...tp aku satu...mizan n danish share 2 type ice cream...nk blk staff dia bgtau yg famous kt situ ice cream mango n mix fruit...so terpaksa la aku dtg lg...sbb xcuba lg...:P

Syida said...

terasa macam nak pegi time lunch nanti.tapi sekarang ni musim hujan....sejukkkk!
oleh kerana ko tak mkn yg mango tu, apa kata kita serbu sini ramai2.sambil bermini gathering (kunun-kunun)

yanie said...

shida...idea ko menarik tu....bila tu agak2...biasa ari ahad...kami mmg dok umah...tp aku mmg kena bwk hero kecil....sbb susu dia masih melekat kt aku...hehehe...tp minggu depan 12 n 13 hb aku plan nk sunat anak2 aku...heheh..so plan nnt bgtau...