zuriat kesayanganku

zuriat kesayanganku

Monday, January 17, 2011

Kenduri@Jorak Elahi

This weekend...family mertua wat kenduri arwah n kenduri mak abah nk g umrah...mrk g 29 Januri 2011 dr KLIA ke Qatar dulu...since my sister in law dok qatar...so diaorg g akak ipar bwk...insyallah lebih kurang sebulan diorg dok sana...

In the same time, danish demam...demam terkejut sek kot...sb kena mandi pepagi...cian dia...suhu dia mencecah 39.5c...since danish jrg sgt demam so bila sesekali demam dia teruk...plus cough n flu...so jumaat pas....7/1...sy cuti utk jaga dia...ikutkan danish xmau cuti...dia nk g sek...tp doktor xbagi takut menjangkit....tp Dr.Serena bgtau dia bebaik la...reason why he cant go to school...i assume dia fhm since dia ok xg school...

tp alhamdulilah ari ni dia da g sek...but still hav a flu n cough....

5 comments:

shaza said...

mertua ko nak pi qatar lagi.. best kan bila dah pencen ni gi jalan2 sambil melawat anak..

p/s- jorak elahi tu nama tempat kat bp ek??

yanie said...

haah la rina...siap akhir thn lepas bapa mertua aku ajak g gold coast...kitorg yg xder duit...huhu..tu belum lg pak mertua plan nk g US...hehehe...

p/s:haah...jorak elahi tu kt bp...belakang wet world....

Syida said...

wah!kita semua dah berblog.
hari2 aku lalu pusat sains tu tp hari khamis ni cuti,akan aku heret anak and laki aku pegi sana jugak.

Syida said...

eh, aku komen kat entry yg salah la.harap maap yea.

yanie said...

hehee...syida..no prob..abis da g tgk dinos ker belum?