zuriat kesayanganku

zuriat kesayanganku

Wednesday, May 5, 2010

Latest dari Irfan...

wah...da berani berdiri pas tangan ye...


@Taska FRIM....lena tido tak sedar mama datang ye....
sori la kekwn....aku bukan la aktif blogger...lgpun aku ni suka berckp tp bab mengarang...baik blog....atau karangan atau sms....mg lembab...
sekadar berkongsi la....minggu ni irfan da masuk 9 bulan setengah...jab aje kan...mean ada lagi setahun 3 bln utk mencapai matlamat ku utk meng'complete'kan penyusuan ibu secara penuh kepada irfan....tp mmg la ada dugaan melanda bila susu ku merundum....dari dulu2 bole dapat sampai lebih 20oz sehari....makin ari kuantiti nya makin berkurang hingga pernah aku pam hanya kuar xsampai 1 oz....sedih...sedihhh:((...aku pun pulun la....EBM makin susut da ber beg2 sekrg tinggal 2 beg...sayang aku tak sempat amik gambar ms EBM ku menbuak2....dimana memaksa aku membeli 'deep freezer'...sekrg EBM ku da bole nampak lantai freezer...sedih...sedih...lama lagi nk sampai target ni....
sebagai cara mengatasi aku beli 'fenygreek' sebln lepas...sbg salah satu usaha meningkatkan kuantiti susu.....so far aku br mula mkn seminggu lepas tp tak teratur...n ditambah aku tgh...period so xnampak sgt hasilnya..."Ya...Allah kurniakan la susu yang banyak agar aku dapat menyusukan anakku sehingga berusia 2 tahun seperti yang disyariatkan oleh mu"...Ammiinnnn



2 comments:

shaza said...

dah besar dah irfan.. tak lame lagi nak masuk setahun..

yanie said...

haah rina kejab ajer masa berlalukan....irfan da nk masuk 10 bln...lg 2 bln da sethn...Ya...Allah kejabnya ms berlalu....