zuriat kesayanganku

zuriat kesayanganku

Monday, March 29, 2010

2010...cerita terkini...

Bila tgk blog org lain...aku pun ters nk ada blog sendiri....rupa2 mmg da ada lama...cuma terbengkalai....for this moment...blog aku nampak simple...no cute background sbb belum tau cari...hehehe...

okler...

Sekarang...Now...Currently....aku da jd ibu kepada dua org hero...Khairul Danish 4 yrs n Khairul Irfan 8 months.....

danish 2yrs 10 months......irfan 3 months....(masam aje irfan)



Comel kan mereka....aku pernah tanye hubby aku...diaorg ni kita nampak comel sbb dia anak kita atau dia mmg comel...hubby aku jwb 'diaorg mmg comel'....hehehe....tp mg semua org akan nampak anak dia comel...kan...sudah tentu la...nama pun 'ZURIAT'.....



Org@kekwn@saudara mara cakap...danish banyak ikut abah dia...adik irfan ikut mama....tp kulit ikut mama....ntah la....aku cuma nampak mereka anak2 kesayangan ku....

Raya 2009

Aper pun sekrg aku enjoy dgn kehidupan aku....wit lovely husband.... n 2 hero...

3 comments:

Syida said...

aku nak follow ko.tp ko xde followers box tu..

Azrina Mat Talib said...

kak yanie, mereka mmg comel. sesungguhnya. chubby la yg kecik tu. si abang nyer lak pipi rasa mcm nak geget...ehehehe..adik nyer nak pinjam ganti teddy bear leh? nak peluk kuat²..geram...ehehe

yanie said...

syida,

aku sbenarnya br terjumpa blog aku sendiri...tak aktif lg pun...xramai pun tau...lgpun aku buat suka2 aje...bole syida...mai follow aku

azrina,

tq..tq...comel mcm mmgnye...hehehe...adik mmg chubby cuma sekrg kurang skit sbb lasak n tgh sibuk nk memanjat...abg tu kalu senyum mmg menggoda...dr nk mare bole cancel mare la...ina follow akak k...hehehe